Ҳикоя

Буридани Blisworth

Буридани Blisworth


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Соли 1833 Роберт Стивенсон сармуҳандиси хатти Лондон ва Бирмингем таъин шуд. Ин аввалин роҳи оҳан ба Лондон буд ва ҳалли мушкилоти муҳандисиро дар бар мегирифт. Яке аз мушкилтаринҳо дар Блисворт дар наздикии Нортхэмптон буд. Гурӯҳи навозандагони Стивенсон маҷбур буданд роҳи худро аз масофаи 1,5 мил аз сангреза гузаранд. Дар зери қабати болоии санге болишти ғафси гил буд, ки дар зери он миқдори зиёди об пайдо шуда буд. Барои кашидани об муҳаррикҳои буғӣ истифода мешуданд ва дар ҳар охири буриш ду локомотив гузошта шуда, сангу гили кофташударо мекашонданд. Ҳангоме ки ин кор идома дошт, 800 мард ба кофтан, чархзанӣ ва таркиш машғул буданд. То ба охир расидани буриш зиёда аз 3000 баррел таппонча истифода шуд. Ҳисоб карда шуд, ки дар Blisworth Cutting зиёда аз як миллион метри мукааб маводи кофта, канда ё тоза карда шудааст.


БЛИСВОРТ

Blidesworde (xi cent.) Bliseworthe (xii cent.) Bledesworth, Blithesworth (xiii cent.) Blysworth, Bleseworth (xiv cent.).

Калисои Блисворт 1,980 хектор заминро дар бар мегирад, ки хок аз гили қавӣ то хоки омехтаи сабук ва ба сӯи ҳезум ботлоқи сиёҳ фарқ мекунад. Калисо дорои оҳаксанг ва санги оҳан аст, миқдори зиёди охирин барои маъдан хориҷ карда шуданд. Замин ҳосили аъло медиҳад. Аҳолӣ наздик ба 800. Истгоҳи роҳи оҳан дар хати асосии L.M.S. тақрибан аз чор се ҳисса дуртар аз деҳа воқеъ аст. Дар тӯли даҳ сол (то замони сохтани хати филиал тибқи санади соли 1843) Блисворт истгоҳи Нортхэмптон буд. Канали Гранд Юнион аз Блисворт мегузарад ва ба калисои ҳамсояи Сток Брюерн тавассути туннели 1¾ мил дарозӣ мегузарад. Ин нақб дар соли 1806 сохта шуда буд ва пудратчӣ, ки бо номи 'Барнси Банбери' маъруф буд, одаме буд, ки на хонда метавонист ва на навишта метавонист ва тамоми ҳисобҳо ва ҳисобҳои худро бо қувваи хотира иҷро мекард.

Деҳа дорои бисёр хонаҳои асрҳои 17 ва ибтидои асри 18 мебошад, ки асосан аз фрестон ва оҳанҳои омехта бо сақфҳои чӯбӣ ё пӯшида иборатанд. Анборе бо сақфи қоматбаланд дар охири шарқии деҳа дорои панелест дар деворе, ки дар он '1663 G.B.' навишта шудааст. Баъзе хонаҳо тирезаҳои мулоими худро нигоҳ медоранд, аммо дар аксари ҳолатҳо тирезаҳо иваз карда шудаанд.

Дар деҳа як калисои баптистӣ мавҷуд аст, ки соли 1825 сохта шудааст, манзили вазир ва қабристон, ки соли 1865 илова карда шудааст ва соли 1885 толори лексия вуҷуд дорад.

Манор

Ҳангоми тадқиқоти Domesday Уилям Певелел 3½ пӯстро дар даст дошт БЛИСВОРТ. (фн. 1) Ҳангоми марги ӯ дар соли 1114 замин ба писари ӯ Вилям Певел гузашт, ки вай дар замони Тадқиқоти Нортхэмптоншир нигоҳ дошта мешуд. (фн. 2) Вай заминҳои хиёнатро аз даст дод ва дар Михаилмас 1157 подшоҳ ба Роберт де Пейси замини Блисворт ва Нюботлтро бо арзиши солонаи 43 фунт стерлинг дод. (фн. 3) Дар соли 1181 писари ӯ Роберт Блисвортро нигоҳ дошт (фн. 4), аммо соли дигар ӯро Уилям писари Роберт иваз кард. (фн. 5) Соли 1189 Ричард I ба бародараш Ҷон Граф Мортен ҳукмронии Блисвортро дод, ки ӯ то соли 1194, вақте ки подшоҳ соҳиби шарафи Певерел шуд, дар ихтиёр дошт. Он вақт Мэттю де Клер Ньюботтл ва Блисвортро бо арзиши солонаи 43 фунт стерлинг дошт. (фн 6) Дар соли 1199 подшоҳ ба Уилям де Феррерс, Эрл Дерби, набераи Маргарет, вориси Вилям Певелели хурдсол, сарварии садҳо Ҳайам, Блисворт ва Нюботлтро бар ивази пардохти 2000 марка. (фн. 7) Изабел, бевазани Роберт де Пейси, барои ин амвол Эрл Феррерсро ба додгоҳ кашид, аммо парванда бекор карда шуд, зеро Изабел дар ин замин ҳақ надошт, ба истиснои шавҳараш, ки онро бо гранти Ҳенри II ба даст овардааст. шарафи Певерел дар дасти ӯ буд. (фн. 8) Вилям де Феррерс дар соли 1247 вафот кард ва ӯро писараш Уилям Эрл аз Дерби, ки соли 1254 даргузашт ва писараш Робертро, ки дар соли 1239 таваллуд шудааст, вафот кард. баъдтар, вақте ки шарафи Певерел ба Эдмунд Эрл аз Ланкастер дода шуд ва ба герцогии Ланкастер дохил карда шуд.

Бедор. Ё ду сутуни гулӯла бо се гулулаи даврашакл дар сарвар.

Вилям Эрл аз Дерби ба осорхонаи Блисворт ва пешравии калисо ба Уилям Бривер иҷозат дод, ки онро ҳамчун ним пардохт нигоҳ доранд, грант аз ҷониби шоҳ Ҷон соли 1199 тасдиқ карда шудааст. (Фн. 9) Соли дигар ба Бривер рухсатӣ дода шуд 60 хектор ҷангалзорро дар Блисворт ба иҷора гиред. (фн. 10) Дар соли 1212 ба ӯ чӯб аз ҷангали Лестерширшир барои сохтани таҳхона ва камера дар Блисворт дода шуд, (фн. 11) ва соли дигар иҷозатнома барои коркарди 30 хектор бештар ҷангалзорро дошт, аз ин лиҳоз. (фн. 12) Дар соли 1220 ба ӯ 24 танаи сутунҳо барои сутунҳо ва чӯбҳои квадратӣ ва 2 қаллоб аз Salcey Forest барои барқарор кардани хонаҳояш дар Блисворт дода шуд. (фн. 13) Ҳангоми марги ӯ дар соли 1227 манзил ба писари ӯ Уилям, ки дар соли 1232 даргузашт, Блисвортро ба бевазани худ Ҷоан ҷудо карданд. (фн. 14) Соли дигар манор ба номи духтарони ӯ, ворисони панҷяки амволи Уилям Бривер ба Уилям де Перси таъин карда шуд. (фн. 15) Чунин ба назар мерасад, ки Ҷоан соҳиби манзил будааст, аммо он дар марги ӯ дар соли 1265 (фн. 16) ба сэр Болдуин Вейк, набераи Изабел де Бривер, хоҳар ва ҳаммуаллифи Уилям ва зани Болдуин фуруд омадааст Бедории Борн. Вай бо баронҳо бар зидди Ҳенри III ширкат варзид, ки барои он гуноҳ подшоҳ амволи худро аз Блисворт ба Алан Плугенет дод, ки онро соли 1266 нигоҳ доштааст. (Фн. 17) Сир Болдуин эҳтимол онро бо ҷоизаи Кенилворт харидааст ва назари ӯро нигоҳ доштааст. frankpledge ва дигар имтиёзҳо дар он ҷо соли 1276. (фн. 18)

Гуфта мешавад, ки сэр Болдуин 4 феврали соли 1282, (фн. 19) вафот кардааст ва 20 июл подшоҳ манораро содир кардааст, ки арзиши он £ 32 8 будс., ба Филипп Бернел. (фн. 20) Писари Болдуин ва вориси Ҷон аз ҷониби зани дуюмаш Ҳавис де Куинси ноболиғ буда, подшоҳ 27 октябри соли 1282 ба Эдмунд Эрл аз Корнуолл ҳокимияти заминҳои худро дар Нортхэмптоншир додааст. (фн 21) соли оянда Ҳавис Вейк бар зидди гӯшвора даъво овард, ки гӯё ӯ ва шавҳараш аз ин манзил якҷоя дастгир карда шуда буданд, аммо парванда бо сабаби дуруст иҷро нашудани парванда қатъ карда шуд. (фн. 22) Юҳанно дар моҳи январи соли 1295 ба воя расидааст (фн. 23) ва пеш аз маргаш дар соли 1300 амакаш сэр Хью Вейк аз умқи чипта дар Блисвортро хафа карда, барои худ пешрави калисо ва солонаашро нигоҳ доштааст. иҷора 10 фунт аз манзил. (фн. 24) Дар марги ӯ дар соли 1315 (фн. 25) Писараш Томас, ки 22 феврали соли 1330 дар Блисворт ба ҷанговарони озод дода шуда буд, сэр Хью Вейкро иваз кард. (фн. 26) Дар ҳамон сол ӯ ҳуқуқи худро ҳимоя кард. дидани ошкоро дар манзил. (фн. 27) Вай бо духтари Элизабет ва вориси Хью Крэнсли издивоҷ кард ва тахминан дар соли 1346 (фн. 28) писари ӯ сэр Томас Вейк, шавҳари хоҳари Элис ва вориси Вилям де Патшулл ба ворисӣ баромад. (фн. 29) Ӯ моҳи сентябри 1379, (фн. 30) зиндагӣ мекард, вале эҳтимолан дере нагузашта вафот кард ва Блисвортро як умр ба занаш монд. Ҳангоми марги ӯ дар соли 1398, ӯро наберааш Томас, писари калонии наҷотёфтаи писараш Томас, (фн. 31), ки дар моҳи августи 1383 вафот карда буд, иваз кард. (Фн. 32) Ӯ бо Маргарет Филипот, хоҳари Сир Ҷон Филипп, шаҳрванди Лондон ва мағозаи Лондон, ки ба ӯ Ричард II дар моҳи сентябри соли 1383 замин ва издивоҷи мероси сэр Томас Вейкро дода буд. пас тақрибан 23 сола. (фн. 34) Вай бо духтари Агнес ва вориси Томас Ловелл аз Кливдон Сомерсет издивоҷ кард ва 10 сентябри соли 1458 даргузашт (фн. 35), ки писари ӯ Томас, ки тахминан 1434 таваллуд шудааст, ба дунё омадааст. номаш маълум нест, вай ду ё се писар дошт, ки калонии онҳо Роҷер ӯро дар марги ӯ дар моҳи майи 1476 ба ҷои ӯ гузошт. (фн. 36) Ҳамчун пайрави Ричард III ӯро Ҳенри VII, манзили ӯ аз Блисворт ба даст овард. ба сэр Ҷеймс Блоунт дода мешавад. (фн. 37) Заминҳои ӯ баъдан тибқи Қонуни Парлумон дар соли 1487 барқарор карда шуданд. (фн. 38) Ӯ 16 марти соли 1504 вафот кард, ки манзили Блисвортро ба занаш Элизабет духтари Сэр Уилям Кейтсби аз Эшби Ледҷер гузошт. (фн. 39) Сипас вай бо сэр Ҷон Грей, писари чоруми Томас Маркесс аз Дорсет издивоҷ кард ва писари ӯ Томас Вейк, ки дар 1522 ё 1523 сарвати Блисвортро ба Ричард Найтли аз Фоусли фурӯхт, ворис шуд. (фн 40) Ҷаноб Ричард дар моҳи декабри соли 1535 даргузашт ва Блисвортро ба писари хурдиаш сэр Эдмунд Найтли ва ҳамсараш Урсула гузошт. (фн. 41) Онҳо дар 1542 ба Ҳенри VIII манор доданд, ба ивази амволи дигар (фн. 42) ва он ба ифтихори навтаъсиси Графтон дохил карда шуд. (фн. 43) Идоракунии манзил соли 1545 ба сэр Ҷон Уилямс дода шудааст. (фн 44)

Фитзрой, герцоги Графтон. Бозуи шоҳ Чарлз II бо фарқияти гобони босмонии гобонӣ аргент ва азур.

Дар 1592 ё 1593 сайти манзил ба Томас Эндрюи Чарвелтон дода шуд, (фн. 45), ки наберааш Томас дар он ҷо 1618 зиндагӣ мекард. (Фн. 46) Соли 1628 Блисворт бо даҳ манзили дигар ба сэр Франсис интиқол дода шуд. Кран, менеҷери гобеленҳои Mortlake кор мекунад, зеро кафолати қарзи 7500 фунт ба Crown пеш меравад. (фн. 47) Пас аз ҳафт сол макони манзил ба сэр Роберт Кук ба мӯҳлати сию як сол ба иҷора дода шуд. (фн. 48) Дар тадқиқоти амволи Crown, ки соли 1660 сохта шудааст, қайд карда шудааст, ки Блисворт дорои 894½ акр замини корам, 405 акр чарогоҳ ва беғазор аст. (фн. 49) Баъди ба охир расидани иҷораи Кук дар соли 1665 Чарлз II ба ин манзил моликияти зиёде ба Дензил Лорд Холлис, Филипп Эрл аз Честерфилд ва панҷ нафари дигарро дод. (фн. 50) Бо вуҷуди ин, соли 1673, Блисворт аз ҷониби подшоҳ ба Ҳенри Эрл аз Арлингтон, боқимонда ба домодаш Ҳенри Фитзрой (фн. 51) дода шуд, ки соли 1685 дар марги ӯ муваффақ шуд. Графтон дар соли 1675 ва Блисворт то соли 1919 дар дасти авлодони худ монданд, вақте ки аксари мулкҳои Нортхэмптоншири герцогҳои Графтон фурӯхта шуданд.

Калисо

Калисои ш ST. ЮҲАННОИ баптист иборат аз канцел, 30 фут. 4 м. аз ҷониби 18 фут. фут 6 дюйм, ҳамаи ин ченакҳо дохилӣ мебошанд. Роҳи шимол дарозии пурраи панҷ халтаи ноф аст, аммо растаии ҷанубӣ (фн. 52) танҳо аз се халта аст. Паҳнои нав ва растаҳо 47 фут аст. 2 дар.

Умуман бино аз оҳаксанги тахрибшудаи сурх буда, дар манора бо санги оҳании маҳаллӣ омехта шудааст. Бомҳои канцел ва наве тахта кашида шудаанд, болишҳои гузаргоҳҳо бурида шудаанд ва айвон бо плиткаҳои муосир пӯшонида шудааст. Дар канор ва растаҳо парапетҳои рост мавҷуданд: боми навбунёд боло меравад. Дар дохил, ба истиснои манора, ҳама деворҳо андова карда шудаанд.

Калисо дар 1855–6 барқарор карда шуд, вақте ки галерея бардошта шуд ва пояҳо ба скамейкҳои кушода табдил ёфтанд ва дар соли 1871 фаршҳо бо сафолҳои энкаустикӣ пӯшонида шуданд. Роҳи ҷанубӣ соли 1926 аз нав сохта шуд.

Канцел ва се халиҷи шарқии навор ба калисои гузаргоҳи охири асри 13 тааллуқ доранд, ки навор ва гузаргоҳи шимолии он ба ғарб дароз карда шуда буданд, раста аз нав сохта мешавад ва шояд васеъ карда мешавад, тақрибан 1320-30. дар асри 14. Чунин ба назар мерасад, ки гузаргоҳи ҷанубӣ паҳнои аслии он буда, дар канори шарқии он калисое мавҷуд аст, ки аз қисми боқимонда бо аркаи каҷрави асри 13 ҷудо карда шудааст ва дар кунҷҳои рост ба нафр бо ҷилд дар ҷануб бомпӯш карда шудааст. Дарҳои шимол ва ҷануб (фн. 53) низ дарҳои асри 13 бо ғалтакҳои канорӣ мебошанд. Ба истиснои айвон, ки ба назар чунин менамояд, ки дар асри 15 илова ё аз нав сохта шудааст, баъдан дар нақша тағироти дигаре ворид нашудааст. Аммо дар асри XV дар канцеляр тирезаҳои нав гузошта шуда, рӯҳониён қомат рост карданд ё аз нав барқарор карда шуданд.

Канцел аз ду халта буда, дар тарафи ҷануб ду тирезаи асри 13 дорад, ки девори ҷанубӣ асосан аз он давра иборат аст, аммо дар асри 14 деворҳои шарқӣ ва шимолӣ ё комилан аз нав сохта шуда буданд. Равзанаи панҷгӯшаи шарқии шарқ дорои намудҳои ғайриоддӣ аст, (fn. 54), ки эҳтимолан аз ин сана аст ва сутунҳои кунҷӣ ба таври диагоналӣ ҷойгир карда шудаанд: тахтаи паланг ва ресмон танҳо дар шимол ва шарқ пайдо мешавад. Дар тарафи шимол ду халиҷ баробаранд, ки ҳар кадоме дорои тирезаи кунҷии асри 15 аз се чароғи печдор бо чуқури амудӣ ва дари басташуда дар халиҷи ғарбӣ мебошанд, аммо дар тарафи ҷанубӣ ҳаҷмҳо нобаробаранд. Аз ду тирезаи қаблӣ дар девори ҷанубӣ дар шарқтаринаш ду чароғи сӯзанбарангез бо сарпӯши ҳалқаи трейфилдор буда, дорои ҷилдҳои дуқутба ва қолаби кулоҳ аст. Аз ҷиҳати хусусият он аз дигараш пештар аст, ки он ҳам аз ду чароғ аст, аммо бо муллони ҷингила ва мураббо як чуқури холии беруна дорад, аммо тамоми корҳои қаблӣ дар калисо як навъест, ки ба назар мерасад дар Нортхэмптоншир аз тақрибан аз 1260 то 1300 ва ҳатто дертар, ки бидуни далелҳои ҳуҷҷатӣ дақиқ гуфтан душвор аст. Ғарбтар, теппаи он нисбат ба дигарон хеле баландтар аст, як тирезаи светофоршудаи асри XV ба монанди тирезаҳои муқобил аст ва дар сатҳи поёнтар дар кунҷи ҷанубу ғарбии канцел як тирезаи оддии росткунҷаест, ки ҳоло баста шудааст. (фн. 55) Дар девори муқобил, дар кунҷи шимолу ғарб, як сӯрохи хурдтари басташудаи поёни тарафи поёнии асри 15 мавҷуд аст, ки сараш трефоил ва кулоҳи росткунҷаест, ки дар шарқ дарун паҳн шудааст. (фн. 56) Пискина дар охири асри 13 дорои чуқурии оддии дукарата ва холигии лӯбиёест, ки бо чоҳи дорои сармояи шаклдор дастгирӣ карда мешавад. Седилия вуҷуд надорад. Дар кунҷи ҷанубу ғарбии канцел чашмбанд аст, ки ҳоло аз раста баста шудааст. (фн. 57) Арки канцелии паст ва паҳншуда як навсозии асри 14 мебошад, ки бо тамдиди ғарбии нафти он аз ду ороиши пошхӯрда буда, дарунаш нимҳашткунҷа бо капитализатсия ва пойгоҳҳои қолабдор посух медиҳанд. Як экрани хуби канали канори асри 15 бо сӯрохиҳои пайдошуда, панелҳои поёни оддӣ ва болои қолаб мавҷуд аст. Дӯконҳо хеле барқарор карда шуданд. Роҳҳои қурбонгоҳи курсиҳо зоҳиран аз охири асри 17 мебошанд. Боми канцелярӣ муосир аст. (фн. 58) Зинаҳои ошёнаи ошёнаи 15 дар канори шимолии аркаи канцел дар охири шарқии аркаи нав дар ҳолати хеле мукаммал боқӣ мемонанд ва девор бо ин мақсад ғафс карда мешавад. Дари поёнӣ чор-марказ буда, болоии як мураббаъ бо қолаби пайкарбандишуда аст. (фн. 59)

Аркадаи ҷанубии асри XIII аз навор иборат аст аз се аркҳои кунҷии ду ороиши буридашуда, дар ҳар тараф қолаби кулоҳ, ки аз сутунҳои ҳашткунҷаи дорои пойтахтҳо ва пояҳои қолабдор ва аз посухҳои ба ин монанд монанд сарчашма мегиранд. Пойгоҳҳо ролики дукарата доранд, ба истиснои он ки ғарб посух намедиҳад ва капитализатсияҳо каме муфассал фарқ мекунанд, сутуни ғарбие, ки дар зери абакус як трефоилҳои хурд ва чоркунҷаҳои хурд доранд. Се аркҳои мувофиқи аркаи каме пештар дар шимол якхелаи умумӣ доранд, аммо пойҳояш чуқуранд ва дар плинтусҳои мураббаъ ва пойтахтҳо баландии камтар доранд. Вақте ки аркада ба самти ғарб дароз карда шуд, посухи кӯҳна дубора истифода шуд ва ду сутун ва аркҳои нав қомат афрохтанд. Ҷойҳои нав аз рӯи тарҳи умумӣ амалӣ карда мешаванд, аммо қолабҳои пойтахтҳо ва пойгоҳҳо таърихи дертар будани онҳоро нишон медиҳанд.

Роҳрави ҷанубӣ бе пушту паноҳ аст ва ҳарчанд аз нав барқароршуда хислати пештараи худро нигоҳ медорад. Аркае, ки калисоро дар охири шарқии худ аз қисми дигари гузаргоҳ ҷудо мекунад, аз ду ороиши бурида аст, ки аз қисми шарқии аркада сарчашма мегиранд ва аз посух бо сармояи шаклдор. Калисо дар охири ҷануб бо равзанаи калони чоркунҷаи панҷ чароғдор бо чароғҳо ва муллюнҳои қолабдор (fn. 60) равшан карда шудааст, ки дар поён, даруни он як чуқури дер девор бо аркаи огеи ҳамворшуда аст. (фн. 61) Пискина собиқ нопадид шуд. Роҳ инчунин бо тирезаи дуҷонибаи муосири рӯшноӣ равшан карда шудааст, ки дар ғарби он дари даромад аст. Дар девори ҷанубии нафр, дар байни раста ва бурҷ, равзанаи кунҷдоре мавҷуд аст, ки аслан аз се чароғе, ки миллонҳои онҳо бардошта шудаанд.

Роҳи шимол як кунҷи хурди диагоналӣ дар кунҷи шимолу ғарб дорад ва бо се тиреза дар девори шимол ва як дар ҳар як канор равшан карда шудааст. Тирезаи шарқӣ чоркунҷа ва аз се чароғи трефоилӣ, зоҳиран дохилкунии асри 15, ва он дар охири ғарб низ чоркунҷа аст, аммо аз ду чароғ, ва он тағир дода шуда, қисми поёнӣ баста шудааст. Тирезаи хурди кунҷӣ дар девори шимолӣ дар ғарби айвон аз ду чароғи трефоилӣ бо қуттиҳои дукарата ва гудоз иборат аст, аммо муллҳои ду шишаи калонтари шарқии айвон нав карда шудаанд. Дарвозаи ишораи охири асри 13 дорои қолаби пайваста мебошад. Қисмати шарқии раста барои пӯшидани либос тафтиш карда мешавад.

Айвон боми баландошёна дорад, ки дар ҳар як канораш гаҷбанд аст ва дар болои боми раста истода аст ва аркаи берунии сӯзандор бо қолибҳои пайваста дар панҷараи боло санги навишта шудааст. 1607, ҷ.

Клеристор дорои се тирезаи чоркунҷаи марказашудаи ду чароғи кинокофилшуда дар ҳар тараф буда, бе назардошти аркҳои поён ҷойгир карда шудааст. Боми чӯбии муосири навор аз шаш халта аст.

Манора аз се марҳила иборат аст, ки бо сатрҳо тақсим карда мешаванд, бо плинти қолабдор ва ҷуфт сутунҳои чорзинагӣ дар кунҷҳои ғарбии он то ба марҳилаи дуввум мерасанд, ки дар болои онҳо сутунҳои хурди диагоналӣ мавҷуданд. Дар марҳилаи поёнӣ равзанаи ишорашудаи ғарбӣ аз ду чароғи трафилӣ ҷойгир аст, аммо тарафи шимол ва ҷануб холӣ аст. Марҳилаи миёна дар ҳар тараф як сӯрохи хурди трейфилдор дорад, ки дар шимол ҳоло бо занги соат пӯшонида шудааст ва тирезаҳои ишорашудаи занги аз ду чароғи трейфилӣ бо сарпӯши чоркунҷа иборатанд. Бурҷ дар як парапети ҷангии бидуни қуллаҳо ба охир мерасад. Виҷдон нест. Аркаи кунҷӣ ба нафақа аз ду фармони пайваста буридашуда аст, ки дар тарафи шарқ қолаби кулоҳ ва дар ғарб як тартиб дорад.

Ҳуруф қадимист ва аз косаи оддии даврашакл дар шакли сатил (fn. 62) дар поя ва пояи силиндрӣ ва қадами ҳашткунҷа иборат аст. (фн. 63)

Минбари чӯбӣ муосир аст. Дастҳои шоҳонаи Ҷорҷ III (пеш аз 1801) дар болои аркаи манораҳо ҳастанд.

Дар канори тирезаи шимолу ғарбии канцел қисмҳои шишаи асримиёнагӣ мавҷуданд. (фн. 64)

Қабри мизи Роҷер Уэйк (ваф. 1503–4) ва ҳамсари ӯ Элизабет Кейтсби дар зери тирезаи ҷанубии калисо, дар назди чуқури девори аркӣ ҷойгир аст ва аз фрестоне бо плитаи мармарии Пурбек дар боло аст. Ҷонибҳо бо сипарҳои силоҳ пӯшонида шудаанд. Дар болои тахта биринҷии Роҷер ва ҳамсари ӯ, ки гурӯҳҳои иборат аз ҳафт писар ва се духтар дар зер, сипар дар ҳар кунҷ ва навиштаҷоти биринҷӣ дар гирду атроф чунинанд: 'Дар ин ҷо Роҷер Вейк Эскиер Лорде аз Блисворт дар музофот Нортхэмптон ва Элизабет ҳамсари ӯ. . . ки Роҷер рӯзи xvj моҳи март ерази Худои мо М. о ccccciij, ки дар сӯли онҳо Ihū m'cy доранд. ' (фн. 65)

Дар канцел муҷассамаҳои девории Маргарет Блэкӣ (фн. 66) (ваф. 1673) ва Ребекка Йейтс (ваф. 1679), зани Ҷонатан Йейтс, ректор. Дар навор ёдгории бисту се марди махалла, ки дар ҷанги солҳои 1914-18 афтодаанд, ҷойгир аст.

Дар канори ғарбии равзанаи паст дар тарафи ҷанубии канцел занги сифр мавҷуд аст.

Ҳалқаи панҷ зангӯла мавҷуд аст, дуюм ва сеюм аз ҷониби Бартоломей Аттон аз Букингем 1624, чорум аз ҷониби Ҳенри Багли III 1713 ва якум ва панҷум аз Томас Эйр аз Кеттеринг 1758. (фн. 67)

Плита аз косаи 1570, патени асри 17 иборат аст (в. 1636), пиёла ва патен аз соли 1845, табақаи садақаи соли 1846 ва парчами соли 1870. (фн. 68)

Феҳристҳо то соли 1812 чунинанд: (i) ҳама сабтҳо 1545-январи 1703–4 (ii) таъмидҳо ва дафнҳо сентябри 1705–71, издивоҷҳо то 1753 (iii) издивоҷҳо 1754–1812 (iv) таъмидҳо ва дафнҳо 1772–1812 . Сабтҳо дар ҷилди якум то соли 1557 нокомиланд.

Дар тарафи шимоли калисо, бо роҳи ба айвон, зинапояҳо ва санги васлаки салиби саҳни калисо. (фн 69)

Advowson

Ҳуқуқи муаррифӣ ба калисо аз ҷониби Эрл Дерби ба Уилям Бривер дода шуд ва аз ҷониби шоҳ Ҷон дар соли 1199 тасдиқ карда шуд. Ин адвокат бо манзил ба сэр Болдуин Вейк дар марги Ҷоан Бриверре гузашт. Вақте ки писари ӯ Ҷон манораро ба амакаш Хью Уэйк расонд, ӯ пешрав ва иҷораи 10 фунт стерлингро нигоҳ дошт. Пешпардохт ва иҷора ба хоҳар ва вориси ӯ Маргарет, ҳамсари Эдмунди Вудсток, Эрл Кент, ки писари ӯ Ҷон Эрл аз Кент вафот кардааст, соли 1352 аз онҳо даргузаштааст. (Фн. 70) Вориси ӯ хоҳараш Ҷоан, 'Ярмарка Мэйди Кент ', зани сэр Томас де Холанд ва дуввум Эдвард Принс аз Уэлс. Вай дар соли 1385 аз иҷора ва пешравӣ, (fn. 71), ки ба писараш Томас де Холанд, Эрл аз Кент гузашт, ба ҳалокат расидааст. Вай дар соли 1397 вафот кард (fn. 72) ва писари ӯ Томас дар соли 1399 ба хиёнат ба ватан айбдор карда шуд. Бо вуҷуди ин, адвокат дар соли 1398 ба модараш Алиса дар ҷодугарӣ таъин карда шуд ва ӯ дар ихтиёри он дар соли 1416 вафот кард. 73) Ворисони ӯ панҷ набераи вай буданд, ки яке аз онҳо Элеонор Графинаи Март буд, ки ӯро пешгузашт ва ҳамчун вориси писар Эдмунд Эрл аз моҳи март, ки аз панҷ як ҳиссаи авводон дар соли 1425 даргузашт, се вориси меросӣ (фн. 74) аммо Ҷоан, бевазани Томас Эрл аз Кент, дар соли 1442 дар ихтиёри адвоксон вафот кард, ки бо супориши ворисони Алиса дар додгоҳ нигоҳ дошта шуд. Вориси ӯ Ҳумфри Эрл Стаффорд, писари бародараш буд. (фн. 75) Аввалсон эҳтимол ба тоҷ бармегардад, вақте ки набераи бузурги ӯ Эдвард Герсоги Букингем, Эрл Стаффорд дар соли 1523 ба даст оварда шуд. Аввассон моҳи майи 1579 ба сэр Кристофер Хаттон дода шуд (фн. 76) ва дар моликияти оилаи ӯ то асри 19. Зиндагӣ дар тӯҳфаи Ваҳй В.Барри, ректори Блисворт ва наслҳои ӯ аз соли 1839 то 1930 буд, аммо баъдан аз ҷониби ҳокимони Мактаби Канфорд Дорсет ба даст омадааст.

Хайрияҳо

Дар соли 1504 Роҷер Уэйк дар замини Бедфордшир барои бунёди як чанбар дар калисои Сент Марям бокира монд, ки калисои он низ бояд як гимназияи ройгон дар деҳаро нигоҳ дошт. Мактаб Chauntre ва Мактаби Озоди Роҷер Вейк ном дошт ва ҳангоми мусодираи заминҳои чаннатӣ бо амри Ваколатдорони Чантри бо стипендияи собит 11 фунт стерлинг аз даромади Crown идома дода шуд. Тамоми осори мактаби гимназия дар ибтидои асри 19 нопадид шуда буд ва аз он вақт инҷониб стипендия ба маоши як устоди мактаби ибтидоӣ пайваст карда мешавад. (фн 77)

Ҳангоми бастани калисо ба ҷои заминҳое, ки қаблан барои таъмири калисо ҷудо шуда буданд, ҷудо кардани замин таъин карда шуд. Иҷораи ҳозира тақрибан 20 фунт стерлингро ташкил медиҳад.

Ҷейн Лисон бо иродаи худ исбот кард, ки дар соли 1649 аз заминҳои алоҳида барои камбизоатони бисёр ҷойҳо ситонида шудааст (аз ҷумла 1 10 фунт стерлинг)с. як сол барои Блисворт) аз ҷониби ректор, роҳбарони калисо ва нозирони якчанд шаҳру деҳот тақсим карда мешавад. Ҳоло ин маблағро ректор ва чаҳор шахси боваринок, ки аз ҷониби Шӯрои парисии Блисворт таъин шудаанд, ба камбизоатон тақсим мекунанд.

Мария Энн Вестли бо иродаи худ исбот кард, ки 3 марти соли 1931 даромади софи 3 паёмашро ба шахсони бовариноки калисои Баптистии баптистӣ васият кардааст, то даромадро ба стипендияи вазири калисои номбурда истифода барад. Хазина ҳоло бо £ 139 11 муаррифӣ карда мешавадс. 9г. 3% саҳмияҳои ҷанг.


Тавсиф

КУЧАИ БАЛАНД SP 7254 BLISWORTH
(Ҷанубӣ)
10/23 Ректорияи кӯҳна


Хона, қаблан ректор. Санаи 1841. Ашккаши оҳаксанг, сақфҳои шифер, канори санг
ва сутунҳои қаторкӯҳ. Нақшаи чуқурии дукарата. 2 ошёна ва болохона 3-тиреза.
Дарвозаи гавҳараки марказӣ дорои дари дуқутбаи сангин бо сари 4-марказӣ ва
дарҳои дукарата, баргҳои бурида ва қолаби Ҳуд. Нуқтаҳои ҳаштошёна ба кунҷҳо,
тирезаҳои дуқутбаи 1-рӯшноӣ ба паҳлӯ ва парапет ва сангпечи аз санг сохташуда бо
санги таърихӣ. Дар паҳлӯи тирезаҳо тирезаҳои танг бо санги дуқабата ҷойгир карда шудаанд
иҳота мекунад. Байҳо аз ҳар ду тараф ба пеш мешикананд ва mullion санги паланг кардаанд ва
тирезаҳои транзометӣ ба ошёнаи якум, тирезаҳои 2-равшани мурғи сангӣ ба 1
фарш, ҳама бо ҷуфтҳои камарбанди хурд ва штампҳои сарпӯш ва канори хурд бо
иҳотаи санги буридашуда ба девори болохона. Плинт, курси сатри ошёнаи 1 ва
болҳои санги қавс. Якошёна, боли 3-тиреза ба рост. Интерьер қайд карда шуд, ки
доштани зинапояи хуби кушода бо балюстерҳои гардишкардаи оддӣ, нӯги пайкари кандакорӣ ва
дастаи махангиро печонид ва гулчанбар кард.


Буридани Блисворт - Таърих

Ин саҳифа дар вебсайти мустақил, сафҳаи хонагӣ: http://blisworth.org.uk/images/index.html

Таърихи Blisworth Arm

Ҳадафи ин саҳифа истинод ба ҳуҷҷатҳое мебошад, ки тафсилоти таърихиро пешкаш мекунанд ва пешниҳоди (а) ҷадвали оддии вақт, (б) харита ва (в) рӯйхати корбарони асосии Нортхэмптон Арм (то соли 1970).

Инчунин харитаи интерактивии деҳаи Blisworth Arm мавҷуд аст, ки макони ҷойгиршавии баъзе биноҳои таърихиро нишон медиҳад.

Эътирофҳо: Бо шарофати ба ҳамаи одамоне, ки дар ҷамъоварии ин маълумот кумак кардаанд: Дэвид Благров, Рег Спитлс, Фил Лизиус, Брайан Коллингс, Салли Эдвардс, Ҷон Дэйл, Дорин Блод, Ҷеймс Пайлер, Дэйв Гудвин ва Ҷорҷ Фрестон, ки аксари мукотиботи Миллнерро наҷот додаанд ҳоло дар NRO

Замони домана, яъне 1066 - ин ҳама замини "партовҳо" хоҳад буд, ҳеҷ чизеро, ки Норманҳо ба он аҳамият намедоданд, ба истиснои роҳе, ки қисми қадимтарин аст Роҳи Оксфорд масири тиҷоратӣ, эҳтимолан аз асри 8 сарчашма мегирад, агар Офа аз Мерсиа онро таъсис дода бошад, дар масофаи тақрибан як меҳвари тақрибан шимолу ҷануб бо Оксфорд ва Нортхэмптон тавассути махаллаи Грин Нортон ва Тиффилд мегузарад. [Як назария тахмин мезанад, ки роҳи қадимӣ бо меҳвари роҳ тавассути Blisworth Arm мувофиқат мекунад, дигаре гумон мекунад, ки он роҳи Гейтон, дар наздикии наздикро пайравӣ мекунад ва каме ба шарқи Арм Эндр ҳамроҳ мешавад.

Асрҳои миёна - Танҳо ин сурудро тасаввур кунед, ки боғҳои Блисворт ва Гейтон ва майдонҳоро ба масофаи ним мил тақсим кардаанд. Калисои Гейтон хеле барвақт дохил карда шуда буд, дар ҳоле ки ин қисми махаллаи Блисворт то соли 1800 баста нашудааст. Он ҷо танҳо сокинони маҳаллӣ мебуданд, ки тамоми рӯз дар чуқуриҳои худ заҳмат мекашиданд ва занги деҳаро мешуниданд, ки онҳо дар вақти & quottea time & quot;

1757 - Тамоми минтақа дар ҷануби роҳ як қисми замини умумӣ буд, ки онро майдони холӣ ё Блисворт Филд меномиданд. Наздиктарин майдони пӯшида (The Lowne) ба В. Пловман, насли баҳрабардори хариди замин аз Кромвелли соли 1650. Дар замони Тадқиқоти Графтон дар соли 1757 аксари деҳқононе, ки деҳқонони хуб дониста мешуданд, ба баъзе грантҳои соҳилҳои замини умумӣ сарфароз гардонида мешуданд, аз ин рӯ намунаи хоҷагидории оилавӣ хориҷ карда мешуд. Роҳ метавонад нисбат ба замонҳои асримиёнагӣ камтар нигоҳ дошта шуда, дар сарҳади калисои Блисворт ва Гейтон давида, эҳтимолан асосан ба майдонҳои қаблан пӯшидашуда (c1600) дар махаллаи Гейтон хидмат мекард. "Роҳи тиҷоратӣ" кайҳо ба роҳи кӯҳнае, ки аз Блисворт мегузарад, интиқол дода шуда буд, ки ба қарибӣ ба гардишгоҳ (аз он ҷо A43) навсозӣ мешуд.

1794 - Қисмати асосии Канали Калони Ҷаҳон то ҷануб то гардиши гардиш дар деҳаи Блисворт таъсис дода шуд, ки дар он бандари интиқол таъсис дода шуд. Мардум аҳамияти ин 'дарёи' сунъиро намебинанд. . . ҳанӯз Роҳ каме хам шуда, ибтидои як кӯчаи кӯтоҳро тавассути деҳа ташкил медиҳад.

1805 - Ҳамроҳ шудан ба Канали Калони Ҷаҳонӣ дар он ҷо канданд а

Роҳи обии дарозии 150 ярд, ки ба роҳи оҳани аспӣ, ки каналро бо Нортхэмптон мепайвандад, бурд. Ҷой номида шуд Нортхэмптон Арм ва то соли 1891 вақте ки номи Blisworth Arm дар барӯйхатгирии аҳолӣ истифода мешуд, чунин буд. Пикфордс аз бандарҳои Блисворт ба даст ба кор даромаданд, то роҳи оҳани аспро истифода баранд ва роҳи оҳани Блисворт Ҳиллро аз солҳои 1800 - 1805 ҳангоми ба охир расидани нақб истифода мебурданд.
Як хоҷагии хурди тақрибан 50 хектор (?) Ба иҷорагир Ҷон Дикс вогузор карда шуд - он эҳтимол ба зудӣ ба як хоҷагии 152 акр, ки баъдан бо номи (Old) Farm Farm маъруф буд, васеъ шуд.

1807 - як хонаи ҷамъиятӣ кушода шуд ва бовар доштем, ки онро ибтидо The Inn Inn (на бештар аз 20 сол) меноманд, баъдтар онро Navigation Inn - аксҳо меноманд. Дар 13 январи соли 1806, Ҷорҷ Мур ба герцоги Графтон 1 16. 0. барои тахтачаҳои чӯбӣ (скафлес) барои як хонаи ҷамъиятӣ дар роҳи оҳан, Блисворт Филд ҳисобнома дод. Дар харитаи Ҷоизаи 1809 он ҳамчун хонаи номаълум (ферма) дар кунҷи майдони калон нишон дода шудааст. Тафсилотро дар саҳифаи алоқаманд бинед.

1815 - 1 май, ҳама Нортхэмптон Арм, ҳамчун як роҳи васеи обӣ, кофта шуда буд ва барои ҳаракати нақлиёт кушода шуд - ҳамин тариқ дарёи Нене ба системаи канал пайваст карда шуд. Роҳи оҳани асп баста шуд ва ширкати Пикфордс аз Арм дур шуд. Номе ба монанди Railway End ба он роҳ дод End End. Пикфордс, як ширкате, ки решаҳояш дар асри 17 аст, инчунин киштиҳои магасии c1800-ро идора мекард, аммо то соли 1850 тиҷорати каналиашро ба фоидаи роҳи оҳан баст. Гарчанде ки он ҳамчун як роҳи васеи обӣ барои наҷот додани об сохта шуда буд, аз ҷониби GJCCC ба соҳибкорони Нортхэмптон шарте дода шуд, ки агар қуфлҳо дар Фокстон ва Уотфорд дертар васеъ карда шаванд, пас ҳабдаҳ қуфл дар даст низ ҳамин тавр хоҳад буд.

1817 - Ин ду котеҷ, ки соли 1900 ҳамчун манзили Томас Миллнер ба як хона кӯчонида шуда буданд, тавассути пули No2 сохта шуда буданд, то ҳамчун манзили коргарони канал хидмат кунанд.

c1820 - Тахмин меравад, ки GJCCC ҳавлии нигоҳдории онҳоро дар макони ҳозирааш таъсис додааст, ки камтар ё камтар фавран анҷом ёфтани силоҳ. Як истинод вуҷуд дорад, ки релсҳои аз роҳи оҳани аспӣ бардошташуда дар саҳни ҳавлӣ часпонида шуда буданд ва то соли 1824 як & қуттиҳои роҳи оҳан интизори партофтан аст & quot; Баъзеҳо ба Thames Tunnel Co пешниҳод карда шуданд, ки он дар соли 1825 амалиёти нақбканиро оғоз кардааст ва гумон меравад, ки тӯдаи рельсҳоро шояд сэр Марк Брунел, падари ИК дидааст, ки соли 1824 дар ин минтақа маслиҳат дода буд дар канали Оксфорд хатти худро дар шимоли Браунстон рост мекунад. Баъзе рельсҳо ба Ҷон Ропер дода шуда буданд, ки дар роҳи оҳаксанг дар Корхонаҳои Стоун Блисворт истифода баранд ва боқимондаҳоро Ҷорҷ Фрестон кашф кардааст.

c1820 - Хусусияти шиносоии номуайян пулест, ки дар гардани Арм то коттети пулакӣ - пули №1 сохта шудааст. Эҳтимол, ин як кори нисбатан нозуки ҳезум буд, зеро пиёдагардон, хусусан пулакӣ, пули пулакӣ ва эҳтимолан шинокунанда буданд, то киштиҳоро ба бозуи худ роҳ диҳанд. Он дар канори коттедж ба соҳил гузошта шуда, ба нимҷазираи калони замин дар тарафи дигар пайваст карда шуд, ки дар харитаи муфассал нишон дода шудааст. Агар саҳначаест, ки дар сӯҳбати наворбардор дар бораи пулакӣ гуфта мешавад, пас пул пас аз соли 1890 ҳанӯз ҳам истифода мешуд.

18?? - Хусусиятҳои дигари шиносоии номуайян инҳоянд: а). таъсиси заводи хишт (ибтидо ҷаноби Саваж?) танҳо дар шимоли пули рақами 2. Гарчанде ки интизор шудан ба кори хишт аз соли c1795 мантиқист, аввалин сабти барӯйхатгирии коргарони хишт дар Arm 1851 мебошад. (Б). насб кардан, шояд c1810 ва хароб кардан (кай?) анбори ширкати Pickfords - ба харитаи муфассал нигаред - дар бандари Арм (c). бунёди оҳангар дар наздикӣ (ба харитаи муфассал нигаред) (г) бинои котеҷҳо ҳам дар дохили ҳавлии ҳавлӣ (барои кормандони канал, ба харитаи муфассал нигаред ва эзоҳномаи онро, ки чанде пеш аз соли 1900 сохта шуда, то соли 1930 вайрон карда шудааст) ва дар тарафи дигар the road, the building of two farm cottages, before 1900, of inferior bricks next to stables , modernised c1970. Also an undated snippet is the fact that the Northampton Arm was one of the last waterways on the system to operate a horse supplied by the canal company.

c1870 - Arm Farm was taken by new tenants - the Savage family hence the name, now forgotten, for two semi-detached houses opposite the canal yard - Savages Cottages.

1895 - Thomas Millner became Canal Manager for the local section (Braunston to Fenny Stratford) and made the Arm his HQ and taking over from a Mr. Cooke. He lived in the Toll Cottage to begin with but in 1900 he took over a large double cottage as his residence - Canal House. He named his operational base there "Gayton Maintenance Yard", consistent with Grand Junction Canal convention at the time which was to refer to the nearest village by road. By this time, the conventional name for the hamlet was Blisworth Arm as judged by the census documents. Mr. Cooke later departed for USA - he was "fed up with England".

1905 - At Millner's request, a windmill pump and borehole was established near the top lock on the Northampton Arm so that piped 'mains' water could be provided for his house, the boater's services, the brickworks in both Savage's and Asplin's time and the maintenance yard. All this supply is thought to be from a high mounted reservoir near the lock - long since removed. I n later years the Navigation Inn, while still part of the Grafton Estate, was included in the supply. Evidently Millner thought that the Navigation Inn was an important asset in promoting the smooth running of canal business! He makes his support in 1915 plain for all to see.

1911 - Mr. Savage's brickworks just to the north of bridge No.2 ("Arm End Brickyard") was relinquished to a new tenant W.T. Asplin. In the 1914 Kelly directory he is recorded a brick and tile-maker. However, he ceased to use the brickworks from 1917 onwards.
Bridge No.48 on the main cut, "Junction Br.", was taken down and completely rebuilt. There was a fault in its foundations.

1912 - Perhaps as a result of last year's bridge trouble, bridges on the Arm were strengthened with iron ties.

c1919 - Arm Farm was bought by W. T. Asplin who may have been the Grafton tenant there for many years (Grafton records lost in a fire).

1919 - Lot 19 in the Duke of Grafton's Estate sale - The Navigation Inn was sold to Phipps Brewery, Northampton - resident publican A. E. Abram. See details in the associated page.

1919 - Millner recommended in a letter to his bosses in London that they acquire Lots 20 and 21 in the sale - ". I think the acquisition would be beneficial to the company" : (Lot 20) "A valuable brickyard and pasture field - all buildings and the chimney shaft belonging to the tenant W. T. Asplin of Milton" - bought by GJCCC. for 500 with the let continuing - but it seems it lasted only for 2 years. GJCCC management had no idea what this plot would be used for - "let's not sell cottage plots to the public, we might want to build our own staff cottages". The area later became a source of puddling clay.

1919 - Lot 21 was sold for 75 to W. T. Asplin (preference given to the tenant) with the wharf presumably used for sand and brick distribution by canal. GJCCC wanted this plot and attempted to buy it from Asplin through the 1920s. Asplin also bought at this time Lot 22, a sand pit, on the other side of the railway (then) for 875.00 - a site now occupied by Kottler Heron and Leyland-DAF commercial vehicles, among others . There are some historic notes based on an article and copies of Deeds made available by Philip Lizius, the present owner of the plot.

1921 - Asplin ends his tenancy at the brickworks having taken down buildings and moved his operation across the railway. He used local labour in the move.

1929 - The canal through this area, formerly the Grand Junction Canal, was designated part of the Grand Union Canal.

1931 - Russian Oil Products Ltd. (R.O.P.) took a small piece of land, rented from GUCCC, as a depot for petrol distribution. At the time, GUCCC considered a whole list of possible sites but erred in favour of this one because of the perceived fire risk.
Thomas Millner, having retired in 1929/30, vacated Canal House (he died in Watford 1943 and was buried with wife Bena at Gayton). Millner's successor in 1929 was Charles N. Hadlow who took up residence in the Toll Cottage while Canal House was let privately.

1930s - Before WWII the c anal fishing rights on the Arm were rented by Northampton Angling Society at a cost of about 10 per mile per annum.

c1936 - Recorded in a postal directory is Claude Frederick Harlow at the Toll Cottage. This is of course C. Hadlow.

War Years - It is thought that Hadlow possibly shared his house during the war years when the whole canal network was 'taken over' by the government. The Toll Cottage was accommodation for a government official and his family, Ernest G. Dale, who described himself as a GUCCC employee and whose job it was to manage the storage of strategic emergency foods. In 1940 Dale took over the R.O.P. depot after the petrol tanks and pumps had all been removed and started to store foodstuffs. By 1942/3 his operation must have transferred into the much favoured Blisworth (Westley) mill building which had become GUCCC property by then (see link below for John Dale's memoirs). Aerial photos of 1947 (NRO) show one small shed and an empty plot accommodating a looped drive with in- and out-gates.

1946 - GUCCC let the old disused petrol depot, newly referred to as Depot No.3, to Derngate Motors for a while and then opted to again offer it to petrol and oil companies [there must have been some canal benefit from this?] People recall Esso, Texaco and Shell being involved but the most 'solid' seems to be that the depot was used by Watsons Oils (part of Texaco) - see article link above.

1948 - GUCCC was nationalised on January 1, 1948 and came under the control of the Docks & Inland Waterways Executive of the British Transport Commission.

c1951 - Arm Farm, still 152 acres, was sold to the Stroud family by Asplin's descendants.

1953 - Easter. The Navigation Inn was closed and sold. See details in the associated page.

1962 - The management of the canal system, whilst still controlled by government, was re-organised as the British Waterways Board which begat British Waterways. By now the annual charge for fishing rights had been increased by British Waterways to 200 per mile which resulted in different clubs taking over the waters. They used to come out by bus and were dropped off at bridge points. It became a little industry - some canal-side houses providing tea, hot water, sandwiches and confectionery. The push and pull train on the local line would drop off and pick up by request at suitable spots such as the Banbury Lane crossing.

Солҳои 1960 -ум - British Waterways appreciated the excellent clay, for puddling, available at the site of Asplin's old brickworks (Lot 20) and proceeded to extract it. The resulting large hollow filled with water at a level somewhat below that of the neighbouring Arm and even acquired a colony of water lilies (photographed by Walter Alexander) and its own clandestine flock of fishermen who parked on the horse railway 'track' and crept through narrow gaps in the hedge. The place became known as The Lake and there were voices heard 20 years hence in Blisworth - "we want to keep our Lake".

1960 -70 - Arm Farm was bought by Harry Capell of Shutlanger and, in 1963, a new farm house was established near Canal House and named New Arm Farm. Hence a modified name for the main farm - Old Arm Farm. Not long afterwards, c 1970, the farm buildings along the road opposite the yard were modernised.

1967 - After Station Road was adopted and officially named (eight years after there was no station!) by NCC there was the question of signage to the Arm. George Freeston saw fit to lobby County officials that the name of this hamlet should remain as Blisworth Arm and not be transformed into Gayton Arm! There has been good natured discussion ever since - see 1980 entry.

1975 - Brabs Baillion purchased a north section of the wharf next to the yard, thus presumably merging with the Canal House curtilage which then would be extended right to the water edge (annotations to old conveyance at Head Office, British Waterways noticed by D. Blagrove).

1980 - A boat marina was established by enlarging and profiling The Lake in the area that was earlier used as a source of clay for bricks and canal use. The company was initially "Freshwater Marine" and they named the marina "Gayton Water". Alvechurch Leisure and ABC Leisure Group have since called it "Gayton Marina". An early company statement explained they wished to avoid annoyance to locals and confusion with any businesses in Blisworth. It was not going to be easy but they decided to follow GJCCC. (British Waterways) with their designation "Gayton Junction" for the canals there and "Gayton Maintenance Yard" for their operations there even though it resides within Blisworth parish. Besides, the marina is on the Gayton Road from Milton Malsor.

1983 - The building that was once a pub, Navigation Cottage, was extended by the owners, the Holmes family, using the space occupied by stables (latterly a garage) and loft. The loft was the sleeping quarters mentioned by Thomas Henshaw.

1991 - The Blisworth and Milton Malsor A43 Bypass was completed. It uses a section of the levels built for the Northampton and Peterborough railway branch line. Note the access roads put in on the A43 and just visible in the Google image below. They have not been put to any use because projects to commercially develop land in the Arm area, on both sides of the main road, were quashed at the enquiry stage.

2007 - May, a new marina west of the Grand Union Canal was opened - "Blisworth Marina". The excavation involved the removal of 100s tonnes of, unsurprisingly, clay. However, a deep seam of particularly good clay for puddling canals and marinas etc. was found and used there. The extra depth of hole created by removing 'best clay' was backfilled with 'second rate clay'.

2008 - Attempts to develop the hamlet, with a small housing project, were refused planning permission as the hamlet seriously lacks both access and parking provision for vehicles.

2009 - A growing environmental awareness has resulted in attention being focussed on the neglected state of the plot once occupied by the R.O.P. Company (see above) and improvement by the owners is imminent.
An information board has been recently installed by British Waterways at the Arm junction. It draws attention to the turnover bridge, the Toll house, the yard, the Navigation and Canal House thus covering the most obvious of the historical features. The board is entitled "Gayton Junction" to align with British Waterways custom dating from c1920 and, unfortunately, not "Northampton Arm Junction" which would have recalled the c1805 years, thus broadening the historical perspective.

2010 - After years of lobbying the NCC, there was set up proper highway signage in August at the end of Station Road near the railway arch. Future difficulties in, for example, an ambulance finding the Arm should be lessened.


The Canals of England and Wales and their History

The Canals were the &ldquomotorways&rdquo of the 18th Century. In the days when roads were un-surfaced and especially when they quickly deteriorated in the winter to pot-holed muddy tracks, a method was sought by which large heavy cargoes of such commodities as coal, iron ore, grain, china clay, limestone and other building materials and agricultural cargoes such as grain could be transported from the regions of the UK in which they were produced to the docks in London, Liverpool, Bristol and so on. Some clever person came up with &ldquothe canal system&rdquo, by which boats with cargoes could be moved easily and relatively cheaply on water across country, by one or two people in a canal boat plus a reliable heavy horse to act as the force which propelled the canal boat along.

A horse drawing a narrowboat along the canal cut - photo reproduced by kind permission

of Blisworth Images and taken by P Digby.

Canals were not a new concept. The Romans built them for exactly the purpose for which they were required in the 18th Century (i.e. to move heavy cargoes from A to B) and also for the transportation of large amounts of water across valleys and hills. However, it was only with the dawn of the Industrial Revolution in the 18th Century that entrepreneurs realized the potential of canal construction. They banded together and lobbied Parliament to pass Acts which enabled the construction of canals to commence. The necessary money for investment was quickly raised, and huge gangs of workers were rounded up to start the mammoth task of digging &ldquothe Cuts&rdquo.

Old photo of horse drawing a narrowboat on a canal - photo reproduced by permission with grateful thanks to Blisworth Images. Photographer unknown.


The Cuts were literally that &ndash cuttings into the landscape to enable the water to be channeled along, thus linking rivers and towns. It was easier to dig canal cuttings by following the contours of the land as far as possible. Where major changes in the gradients occurred a different approach was required. In order to make provision for the water to &ldquogo up&rdquo and &ldquogo down&rdquo so to speak (and thus to raise and lower boats and their cargoes) locks had to be constructed. The locks were &ndash again &ndash basic technology for the time, but this was the first time that the system of locks had been employed so extensively. The lock system was a wonder of the age. In order to raise boats up steep hills whole staircases of locks were designed, and new systems of filling them with water were devised, such as side pounds. It was an exciting time.

Old photo showing "Navvies" working on "The Cut" - photo reproduced with kind permission of Blisworth Images

Most of the labourers employed in the canal digs were from Ireland and the industrial north of England. They became known as &ldquoNavigators&rdquo or &ldquoNavvies&rdquo for short, and the term is still in use to this day for labourers on building sites. In a space of a little over 30 years most of England from the Thames up to the Yorkshire coalfields was criss-crossed with inter-connecting canals.

Some of the canals were cut through hillsides in deep tunnels. This set a problem for the boat people who could not lead a horse through the tunnels because there was no towpath inside. The boats had to be propelled through the tunnels by means of men lying on boards across the top of the narrowboats and literally walking (or "legging") the boats through the length of the cold dark tunnels. Some of the tunnels were over a kilometre in length and this must have been a simply awesome feat.

"Leggers" walking a narrowboat through a tunnel - photos reproduced by kind permission of Blisworth Images and with grateful thanks to Rick Muir and L Hack.

The narrow boats were hauled along by giant Shire horses who plodded along the towpaths at the side of the canals, towing their laden narrow boats behind them. Cargoes were being transported from the Black Country to Liverpool docks via such canals as the Duke of Bridgewater&rsquos canal. He financed this one by himself &ndash and reaped the huge profits which arose from its construction.

As far as the Canals and the River Thames were concerned, the thrust was to get cargoes from the Midlands and the North of England down to the docks in the East End of London. This was very successful, and even up until the Second World War the canals were thriving. By the 1950ies however the whole system of moving cargoes by water was in decline, and a new approach was necessary - or the canals would be filled in once again.

Thanks largely to the great work of the Inland Waterways Association, and societies like them who campaigned tirelessly on behalf of the canals and conducted a relentless battle to save the inland waterways from destruction, a renewed interest in them grew up 40 years ago. L.T.C. Rolt wrote his now famous classic book &ldquoNarrow Boat&rdquo, which did much to inspire new generations of people who wanted to experience life on the canals for themselves. Another famous campaigner, Robert Aickman, cruised the waterways and wrote articles that created the publicity that forced local authorities to repair canal routes that had illegally been allowed to become scarcely passable. Gradually people began to see the leisure possibilities in the network of canals that remained.

Narrowboat on Oxford Canal - photo courtesy JB

The traditional narrow boat was adapted for leisure use, and boat builders created boats which were the height of luxury, complete with diesel powered engines, showers, fridges and freezers and TVs. All About Boats in the BoatBuilders section .

Hire boat companies sprung up the length and breadth of the canal network, and holidays afloat the canals are now extremely popular. The view of the countryside from your own boat as it gently glides down a canal is unique. You can be lucky and see all kinds of wildlife such as otters and kingfishers, and life becomes very relaxed until the next lock has to be navigated! Then it is all hands to the deck as the balance beams of the lock gates have to be closed and the windlasses have to be wound up or down to raise the paddles which let water into the lock. For more details of Canal boating holidays visit Boating Holidays and Short Breaks

Locking through - balance beam on the last lock of the Oxford Canal - photo courtesy JB

Restoration and campaigning work continues to be undertaken on behalf of the Canals &ndash our great national asset, like the River Thames &ndash by such notables as David Suchet and Lionel Monk and by the tireless efforts of the enthusiasts of the Inland Waterways Association and the Waterways Recovery Group.

The following pages are devoted to aspects of the Canals that connect with the River Thames. Click on them to obtain further information


Blisworth Tunnel

Blisworth Tunnel, in Northamptonshire, is one of the longest in Britain. 3076 yards long and broad enough for two narrowboats to pass, it is surpassed only by Standedge Tunnel (on the Huddersfield Narrow Canal) and Dudley Tunnel in the Black Country near Birmingham.

Building Blisworth Tunnel, was the most troublesome part of the Grand Junction Canal's (now known as the Grand Union Canal) construction. When work began, in 1793, the building of a 3km tunnel was a major feat of engineering with no mechanical aids beyond the basic picks, shovels and wheelbarrows available. To add to their basic problems, just three years into the project the navvies hit quicksand. All work had to be abandoned and a new course begun.

Once built, Blisworth had a tunnel tug until 1936.


Gayton Wood Farm/Mining the Gayton Parish


View Larger Map
An overview of the history of the mining/quarrying relating to the former Northampton & Banbury Junction railway (which became the former Stratford Upon Avon & Midland Junction railway – SMJ) in the area of Gayton, a village near Blisworth in the county of Northamptonshire (bridge 1 to bridge 5)

Mining of the earth’s natural resources in the Blisworth area of Northamptonshire has been evident for many centuries. This short piece is, if nothing else a way of me putting things straight in my head in relationship to quarrying in the area and the new railway.
This new line, which started out in May 1866 as the Northampton & Banbury Junction railway, (N&BJR) opening as it did a short section from Blisworth on the main London, Birmingham line of Stephenson, 1838 to Towcester was built on the premise of the movement of all the ore from the area. The Towcester section was subsequently followed up by an extension to a junction with the LMW,R at Cockley Brake and so into Banbury.

The company had great plans to run onto South Wales but these plans were never realised and the company was to struggle to survive. The N&BJR became part of the SMJ in 1910 , the section between Blisworth and Towcester having built strong links with the mining/quarrying in the parish of Gayton in the interim years. Mining/quarrying was evident on both sides of the line and transhipment points had been constructed along the branch.

The SMJ’s bridge 1 took the minor road from Blisworth to Rothersthorpe over the line then immediately alongside that (and still is – bridge 1 having been demolished in reference to the construction of the Blisworth bypass) was a small bridge over the London to Birmingham line of 1838. The road down to the Walnut Inn (formerly the station pub) sits on the former SMJ trackbed.

As we travel along the line from Blisworth to Towcester we can see the line of a chord facing north which ran from the main line and came in to run parallel with the SMJ albeit initially substantially lower than the SMJ which at this point was on an embankment. This private line I believe to be the Blisworth Ironstone sidings, it most certainly did meet up with tramway which passed over SMJ bridge 2 a few tens of chains along which fed quarries on both sides of the N&BJ,R. These sidings were connected to, or were in fact Wheldon’s sidings. Around 1888, Wheldon’s sidings moved from a location a few chains further west and a simple transhipment point was created in the shape of an over-bridge running across 3 or 4 sidings from where quarried material was tipped from the lesser tramway wagons into mainline wagons to be taken away. The private sidings had a connection with the N&BJ,R which had closed by 1927. The Blisworth Ironstone sidings themselves were completely lifted by 1950 although their bed can been seen clearly on Google today.

The Wheldon’s sidings itself undertook a number of changes in its life and having moved in 1888 from further west did run under bridge 3 which carried the Gayton/Blisworth road alongside the N&BJ,R. At one point having both a West and East connection, materials were able to be taken from nearby quarry workings from the tramways and onto the N&BJ.R/SMJ and taken away.

One mystery as we continue our journey from Blisworth comes in the shape of bridge 1A. There are two unnumbered culverts which pass beneath the line at this point to aid drainage but bridge 1A doesn't quite fit in . 58 chains along and listed as 1A on the piers that remain, and listed as such on the bridge detail, a document which is available here Bridge numbers

Bridge 1A’s main supports are quite complete, consisting of several straight brick towers looking like they’d hold a simple flat platform across the culvert which runs to the north side of the track bed. They are alongside what became Richard Thomas’s sidings, which fed the quarrying at the Gayton Wood Farm site – but not until 1940’s, more of which to follow. https://thesmjr.ning.com/photo/albums/richard-thomasthe-tramway

At the site of bridge 1A on an early map from around 1870 there is something which passes under the (or so it seems) the new railway dog-legging left to join the Gayton/Blisworth road passing over the previously mentioned transhipment point and Wheldon’s sidings. Remember, The sidings of Richard Thomas’s didn’t come into being until the 1940’s. It is possible that the track bed at this
point took on a slightly different look to what it became .

And so to bridge 2. https://thesmjr.ning.com/photo/bridge-2 context=album&albumId=3138568:Album:9165 Bridge 2 (of which the north pier still remains) at 58 chains was just past the former junction with the former Wheldon’s sidings, which would explain the existence of a P-Way hut (still extant) on the spot. https://thesmjr.ning.com/photo/permanent-way-hut-along-side/next?context=album&albumId=3138568:Album:9165
The area was awash with quarrying both sides of the line. Along with the main railway lines, many temporary tramways were set up, being constantly moved and extended to keep up with the quarrying. The large field alongside bridge 2 to the south (I will call it field 1) was no exception.

From before 1900 field 1 had been plundered for its many resources and so warranted connections to both the railway, and the canal at Blisworth. Bridge 2 took a tramway across the then N&BJ,R to the transhipment point where Wheldon’s sidings met the Blisworth Ironstone sidings, initially running straight into the field due south as this is where the quarrying was.

Around the same time quarrying began in the field to the west of the previous field (I shall call it field 2) and so further transhipment points were required.

https://thesmjr.ning.com/photo/alignment-of-gayton-wood-farm?context=album&albumId=3138568:Album:9165
A tramway was set up which went to the railway at one end, and the canal at the other. There were 2 railway over-bridges around this point, bridges 4 and 5. Bridge 4 was an occupation bridge for Gayton Wilds Farm and bridge 5 too, an occupation bridge. Bridge 4 though seemed to have once taken a trackway across it as seen on an early 19th century map, bridge 5 was too possibly a tramway
bridge as there is evidence of a tramway from the quarrying to a simple transhipment point in connection with Wheldon’s original sidings in-between bridges 4 and 5 which consisted of a simple Shute system for transferring quarried materials to mainline wagons from tramway wagons. Wheldon’s sidings here were connected to the N&BJ,R. A further tramway ran north from here to further quarries south of Gayton village.

Field 2 was to the north of an area of quarrying which became Gayton Wood Farm which was amongst some of the last quarry in the area – working as it did ‘til the late 60’s and it too supported several tramways. I imagine when mining in field 1 became exhausted, (dates seem to support a slow movement west of the quarrying) a bridge was built under the Gayton/Blisworth road (and I would say quite a while ago – possibly around 1900/1920.

The bridges which are still extant today (but may not have been the original ones) and the tramway which came over bridge 2 was diverted under the new bridge to support the quarrying in field
2. As stated, quarrying, and the subsequent support needed such as tramways were a very fluid affair. Tramways were extended to where the quarrying was. In the early 40’s the sidings of Richard Thomas’s were constructed. 3 sidings which ran parallel with the then SMJ and fed by ground frames at each end at around 68 chains from Blisworth.

https://thesmjr.ning.com/photo/gayton-wood-farm-branch?context=album&albumId=3138568:Album:9165
The line passed through a small cutting and over a slight embankment on its relatively steep journey down to the SMJ. Passing through field 1 and into field 2 it sprouted many tramways along the way and, as the quarry had passed on that way under another concrete bridge into the quarries of Gayton Wood Farm which ran down to the former Blisworth/Towcester road.

The line to Gayton Wood from Richard Thomas’s sidings was of mainline standard and at Gayton Wood farm engines sheds, a weighbridge and a maintenance department were built to service
and support the locos which worked there as well as moving, weighing etc the outgoing quarrying materials before they passed under the two concrete bridges on their way down the hill to Richard Thomas’s.

Gayton Wood was worked until 1968. It’s huge excavators a feature landmark of the Blisworth area. The noise, the sounds of drilling and excavating well know to the people of Blisworth.

Now all gone, all that remains are the over-grown memories, the engine sheds are still there at Gayton Wood and the quarrying holes have conveniently filled with water and fish! A small hut which once might have been an inspectors hut or similar sits in the middle of one of the fishing lakes, half poking out of the waters looking somewhat incongruous and in for an unsure future. The fields about are full of humps and bumps of a bygone age.

The SMJ tracked bed can be walked from bridge 3 all the way to the Walnut Inn at Blisworth which will serve you a nice drink for your efforts. There are more questions than answers along the way so if you have a few – do let me know and hopefully someone will have the corresponding answers!

The action on the map above all happens bottom left. Note Gayton House, the Tiffield/Blisworth road and all the tramways/rail lines between Gayton Wood Farm and the then N&B Junction railway.


Қуфлҳост

When Benjamin Bevan was given the job of designing locks at Foxton he faced two major problems. The first was water, which was in short supply on the 20 mile summit pound of the canal. The second was the steep escarpment which he needed to use to get the canal from one level to the next. He combined solutions to both problems.

Work on Foxton Locks started in 1810 and was officially opened 4 years later in 1814. A trip through the ten locks takes about 45 minutes to ascend/descend the 75 ft rise. The ten locks consist of two "staircases" of five, located on the Leicester line of the Grand Union Canal, about 5 km west of the Leicestershire town of Market Harborough.

GRAND UNION

The Grand Junction Canal was built to improve the communications between Birmingham and the Midlands and London. It received its Act in 1793 and was fully opened in 1805. Its major engineering works were the two long tunnels at Blisworth and Braunston, and the long and deep cutting at Tring summit. МАЪЛУМОТИ БЕШТАР

INCLINED PLANE

Opened in 1900. With the coming of the railways, competition was starting to bite. Fellows Morton and Clayton (FMC) wanted to use bigger boats to take coal from the north to the London factories. The lift was built by J & H Gwynne of Hammersmith, London. They got the job as they proposed using hydraulic power for the gates and ancillary equipment. It consisted of two tanks or caissons linked by wire rope. A steam driven winch at the top wound the rope on to one side of its drum and simultaneously let it off the other, raising and lowering the tanks. Each tank was full of water and weighed 230 tons with or without a boat. Two boats or one barge would fit in to each tank. The gradient was 1 in 4. CONTINUED on Foxton Inclined Plane Trust web site

GRAND UNION LEICESTER SECTION

What is now called the &lsquoLeicester Line&rsquo comprised two canals which were bought by the Grand Junction Canal in 1894: the Leicestershire & Northamptonshire Union Canal and the &lsquoold&rsquo Grand Union Canal.

The river Soar had been made navigable up to Loughborough by 1780, and the route was extended to Leicester in 1794. The Leicestershire & Northamptonshire Union Canal was promoted to continue the waterway to Market Harborough and Northampton, where it would meet the River Nene and the planned branch from the Grand Junction Canal at Gayton.

By 1797, when construction had only reached Gumley Debdale, the money had been used up. More was raised in 1805, and the canal got to Market Harborough four years later. МАЪЛУМОТИ БЕШТАР


How much is my home worth?

Get closer to what matters

Find an agent

Explore Zoopla

Build your business

Links to Zoopla's social media accounts

Legal and corporate information

© 2021 Zoopla Limited. Ҳамаи ҳуқуқ маҳфуз аст.

Sold house prices provided by Land Registry/Registers of Scotland. © Crown copyright 2021 .

Our website is completely free for you to use but we may receive a commission from some of the companies we link to on the site.

*Zoopla Limited is an appointed representative of Uswitch Limited which is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (FRN 312850) to provide this mortgage comparison service.

**Uswitch Limited is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (FCA) under firm reference number 312850. The Home insurance comparison service is provided by Autonet Insurance Services Ltd, registered in England No. 3642372. Autonet Insurance Services Ltd has its registered office at Nile Street, Burslem, Stoke-on-Trent ST6 2BA United Kingdom. AutoNet Insurance Services Ltd is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (FCA) (Registration number: 308213).

***Based on a search within the London postcode areas (E, EC, N, NW, SE, SW, W, WC) on other UK online property portals. As of 11 Mar 2019.


Видеоро тамошо кунед: МОШОАЛЛОҲ АМИ ВИДЕО ҲАМАИ ТОҶИКОРА ХУРСАН МЕКНА. Об Баровардем Мардум Хурсан шуд Бинен (Май 2022).